Kända bloggare

Japp, alla läser förmodligen bloggar som är kända. Jag ska skirva dom jag följer och skirva lite åsikter om dom!
Tycker om att dela med mig till folk vad jag tycker!

Kenza : Hennes blogg har jag följt längst av alla bloggar. Jag tycker hon verkar vara en otroligt bra tjej! Älskar att läsa hennes blogg och hennes inlägg är i stort sett alltid vettiga! Min favoritblogg!

Paow : Tycker hon är en blandning av en fjortisbloggare och en riktigt bra bloggare. Hon är lätt vettigast av dom 3 kända blondinerna och tycker hon gör roliga och ibland intresanta inlägg. Man kan inte tro att hon bara är 15 år gammal iaf! GO GIRL!

Kissie : Den här människan kan inte ha alla hjärnceller hemme tror jag! Jag följer henne endast för att hon är riktigt blåst och hennes inlägg är roande för hon är patetisk! Sorry kissie, du går bara hem hos mig för nöjet av patetiska inlägg + hennes misslyckade ps redigeringar haha ;)

Dessie : Hon och kissie är nog lite patetiska. Men dessie är iaf vettigare en Kissie. Hennes blogg kan vara vettig ibland, men hon verkar ljuga extremt mycket på bloggen.

Gaybloggen : Riktigt rolig och bra blogg. Finns inte mer att säga en jag tycker om han! Amir hhi.

Mina åsikter bara så ni vet!
Vad tycker ni om dom bloggarna?




Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar: