GUD!

Jag har verkligen blivit dålig på att blogga.. Det ser man på mina besökare..
Men iaf, igår när jag kom hem från skolan, satt jag vid datan ett tag, sedan åkte mammi och jag till stallet. Sen kom jag hem, skyndade mig att fixa mig, sedan åkte jag in till stan o mötte Wb. Hon hade dåliga nyheter! vi skulle ju festa igår, men det blev inget. Sen gick vi hem till henne och åt tacos. Mums! Sen så gjorde vi inte så mycket,  sen gick vi ner till Duvebadet och träffa lite folk. Satt där i kanske 1-2 timmar. Sen gick vi tbx till Wb och kolla på film! myys!
Sen var vi med Danne ett tag och sedan runt halv 4 gick vi och la oss.

Nu idag vaknade vi runt kvart över 10. Då gick vi till Spece och mötte togge och så. Köpte 2 st energidrycker, behöver bli piggg hahah. Och sen tog jag bussen hem och nu är jag hemma.
Dagens planer är ;

* Ta det lugnt i någon timma
* Sen ska mamma köra mig till Isola och så ska jag ta hand om henne.
* Sedan ska jag hem och fixa mig lite
* Åka ut till våran sommarstuga och bo där i 1 dag. ( ska fira farfar och så..)
* Vara där och umgås med släkten.

Det är mina planer för idag.
Nu blev det ett ganska långt inlägg iaf.
Jag fotade dock inte igår. Kände att jag inte behövde.
Men jag har lite bilder från under dagen som kommer upp snart!




Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar: