Skola

Gud vad den hära sommaren har gått fort! Känns som att jag inte gjort något mer vettigt en att åka på P&L och så har jag ju jobbat såklart! Men lixom hur länge är det man har sommarlov? typ 2 månader. Det känns som om jag haft sommarlov i typ 1 vecka.
Jag har hunnit med lite iaf :

* Åka på P&L som var underbart roligt!
* Festa
* Fyllt 17 år
* Varit sjuk. ( haft körtelfeber mindre roligt.. )
* Haft spelning
* Jobbat
* handlat kläder
 
Och sedan säkert något mer!  Men sommaren har iaf varit rolig och riktigt skön faktisk!  Även fast det gått läskigt fort!
Saker som behöves köpas;

* Lite block och pännor och en almenacka.
* Nya höstkläder
* nya höstskor
* nya nagelack.

Och säkert något mer!
Det bästa med skolstarten är att jag har lyckas vända tillbaka på dyngnet riktigt bra!
Fast jag har en hel dag kvar att njuta av sommarlov! Börjar inte skolan fören på torsdag. Det är skönt iaf!

Dax att köpa lite nya skolsaker?





Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar: