Saker som inte händer

Detta händer inte MIG!

* Jag slutar blogga för gott, skiter i internett och blir en äkta lantis!

NOWAY, jag älskar att blogga, jag skiter i vilka som läser eller inte, jag bloggar för att får skriva av mig lite om mina känslor och åsikter. Och jag må bo på landet, men en äkta lantis lär jag aldrig bli. Iaf inte så jag inte har något att göra..

* Jag färgar håret svart och blir turbo EMO!

Nejnejnejnej, Jag ÄLSKAR att vara blond. Hur skulle det se ut om jag var svarthårig? okej, det har jag varit en gång redan, men ALDRIG igen. jag ska vara blond that's it!

* Jag byter tvärt musikstil och börjar lyssna på folkmusik..

HAHA, dagen skämt? Okej folk som lyssnar på folkmusik, det är inget fel på er, men att jag skulle göra det? Aldrig. Jag är född att lyssna på Punk/Rock/pop inget annat.





Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar: