Kamera på G

satt nyss och pratade med min far om att köpa en kamera. Vi var på Elgiganten idag och kollade efter en kamera och hittade en röd fin enligt mig. Men den hade dock bara 8,2 megpixlar. Jag vill ha mer! så har hittat en för samma pris som har 10,2megpixlar ist. Och sedan hittade jag en sida som man beställer hem kameror ifrån och får med sig massa annat skojsigt. :) Så den ska pappa hjälpa mig med att beställa i morgon! mohaha (A)
Visst vi har en systemkamera, men den vill man inte släpa med överalt man är och sedan så blir bloggen lite roligare om den får lite bilder! Okej vi har en digitalkamera, som är super klumpig , men det är typ en dyr digitalkamera som liknar systemkameror mer..
Nu insåg jag prec att jag setat och pratat om kameror och hunnit med att skriva ett turbo långt inlägg så nu kommer bilden på kameran.
Säg vad ni TYCKER gärna!!



Jag tycker den är super snygg och verkar helt duglig för mig!
Visst jag vill helst ha en rosa kamera men den här funkar den med!
Svart är en sådan n





Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar: