Hejsan

Jag vet jag har inte bloggat sedan söndags, men igår var jag helt enkelt helt död. Kom hem från skolan runt 4 och åt , sedan åkte jag till stallet. Och hem fixa mig lite snabbt och sedan repade jag med Wb.
Idag har jag inte haft ork att sätta mig riktigt fören nu. Slutade runt 2 och var hemma kvart i 3. Har haft 3 lektioner idag. Trist.
Sen när jag kom hem satt jag och kika lite på olika bloggar och höll på att somna så jag sov några timmar. Känner att jag aldrig kommer kunna somna ikv haha. Menmen.
Kom fram till att jag måste räkna lite matte, blää, matte är TRÅKIGT.
Men men..
Just nu i sängen ligger jag med både stora och lilla bebis. Dvs hunden Hedda och kattungen Musse. Dom sover typ haha. Skit söta är dom!
Idag köpte även pappa en överförare till mitt mineskort så nu jävlar kan jag lägga in bilder!



Patrik och jag ( i skolan igår.)



Jag och Hedda i stallet i lördags.



Min snela och vackra häst Isola :)



Min kattunge och så min tröja xD


Nu la jag upp lite bilder :) kommer försöka lägga upp bilder varje dag om my life.




Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar: