Hejsan!

Ojoj, har tänkt sätta mig och blogga flera gånger idag, men har inte haft ork. Jag som tycker om att blogga!!
Menmen, jag vaknade iaf runt 11 och har inte gjort något spec. Fotat lite med min nya kamera! Just nu laddar jag batteriet som blev dåligt, vill ju självklart ha kameran ikväll om jag ska göra något.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. Något som jag stör mig på är att min statestik inte funkar! Ska kontakta Blogg.se och fråga om problemet. Vill ju lixom veta hur många läsare jag har! Om jag har några hihi (A)
Pratade med hovslagaren förut, isola tappade ju en sko i onsdags så den åker på idag, det är skönt!
Ska ju försöka börja rida igen nu. ( har ej fått rida för jag varit sjuk, vet inte ens om jag får det nu?!)
Pappa är ute i våran sommarstuga och när han åker hem ska han stanna till och köpa en överförare till min kamera. Det är ju inte så kul att inte kunna överföra bilderna nu när jag äntligen har en kamera.
Hörs senare!



Här har ni en bild på min fina totttto hest! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar: